sobota, 26 grudnia 2015

Eos Lip Balm -- Recenzja


             Hejka, to mój pierwszy wpis na moim blogu, i chciałam was zrecenzować super pomadkę do ust, a mianowicie --- EOS vanilia mint który naprawdę przypadł mi do gustu.
             Po pierwsze: Eos wygląda świetnie, super się prezentuje i dobrze się trzyma w dłoni.






             Po drugie: Zapach jest po prostu świetny!!!! Naprawdę mnie pozytywnie zaskoczył. Co prawda czuć tu głównie mięte, ale vanilia również jest odczuwalna.
Eos'y stały się dużo bardziej popularne po teledysku Miley Cyrus do ,,We Can't Stop''


 Zaskoczyło mnie również to że na YouTube jest mnóstwo filmików (głównie zagranicznych) o balsamie Eos. Po przez recenzje, Eos diy, GIGA EOS! A nawet pudełko na prezent Eos. Niektóre te pomysły bardzo mi się spodobały, a niektóre niezbyt. 
            A wy? Macie Eos'a? Piszcie w komentarzach poniżej, dajcie łapkę w górę. 
No i zapraszam na kolejne posty na blogu 
;)  

8 komentarzy:

  1. Miałam jednego EOS, dała mi Niemka, u której byłam na wymianie, ukradli mi w szkolnej szatni...
    Ale na święta dostałam od rodziców, piękny jest, właśnie mam na ustach, kocham <3

    http://beautynightmares26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi z powodu kradzieży twojego poprzedniego balsamu EOS :( jaki teraz masz zapach?

      Usuń
  2. Gdzie mozna kupić EOS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bardzo wielu sklepach internetowych.
      Na przykład:
      allegro.pl
      iperfumy.pl
      http://mintishop.pl/
      A jaki dokładnie zapach byś chciała?
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. trochę krótka ta recenzja... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne tło :P Ja mam 5 balsamów eos i krem do rąk uwielbiam je! <3 Ale akurat tego smaku nie mam.
    Zapraszam do siebie
    mycrazyworldpaula.blogspot.com
    jeśli Ci się spodoba możesz zaobserwować i być na bierząco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUPER BLOG! Na pewno będę czytać ;)
      A co to za konkurs ,,brit-tea''?

      Usuń